در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت می‌گیرد؛

بررسی مدیریت ریسک و راهکارهای ایجاد مدیریت جامع بحران

پنجمین کنگره سالانه بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری، ۵ تا ۷ دی ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

بررسی مدیریت ریسک و راهکارهای ایجاد مدیریت جامع بحران

مهندس فرهاد علیزاده افشار، دبیر کل پنجمین کنگره سالانه بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: ‌این رویداد بین‌المللی به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استانداردهای پژوهشی و علمی و مجوزهای مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور برگزار می‌شود و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت‌های تخصصی مربوطه و نهادهای معتبر داخلی و خارجی نمایه‌شده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت شده است.  

وی ادامه داد: این کنگره با مجوز رسمی برگزاری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 7264038 و دارای نمایه و مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به شماره 62006-96170 با شرکت بیش از 3500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحبنظران، سیاستگذاران و مدیران، دانشجویان ، سازمان‌های ذی ربط و علاقه‌مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، مرکز همایش‌های بین المللی امام خمینی (ره)  برگزار خواهد شد. 

وی افزود: مهلت ارسال مقالات به کنگره تا 9 آذر ماه بوده، همچنین این کنگره همانند دوره‌های گذشته در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه‌های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل، آموزش و پژوهش آن بپردازد.

این پژوهشگر بین‌المللی توسعه پایدار شهری گفت: برگزاری این کنگره که دارای بیشترین تاییدیه علمی دانشگاه‌های بزرگ کشور است، همه ساله با شعار "توسعه شهری راهی به  سوی توسعه آینده" فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان و اندیشمندان درحوزه معماری، سازه و توسعه شهری بوده است.

علیزاده افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی و اجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران، معماری، توسعه شهری و محیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین‌المللی به خصوص از دانشگاه‌های معتبر کشور ایتالیا است.



وی در ادامه گفت: محورهای اصلی کنگره عبارت از مهندسی عمران و توسعه پایدار،  سازه، زلزله و به‌سازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک، حمل‌ونقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری، مرمت بافت‌ها و آثار تاریخی، مدیریت ریسک و بحران و راهکارهای ایجاد مدیریت جامع بحران، مدیریت جهانگردی و توسعه پایدار شهری، مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی در پروژه است.

دبیر کل کنگره گفت: نمایشگاه آثار نقوش با عنوان نقش و جنون، نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی و سخنرانی‌های کلیدی و نشست‌های علمی در راستای این کنگره برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت‌ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود.

وی یادآور شد: برای تمام شرکت‌کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین‌المللی صادر شده همچنین تمام مقالات پذیرفته‌شده پنجمین کنگره علاوه بر نمایه در ISC، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا، در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین‌المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس  www.5icsau.com مراجعه کرده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 02188584077 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان